نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5417
-
الف
+

«مهوش صبرکن»: اگر اجازه میدادند بیشتر از «زلیخا» دیده میشدم

«مهوش صبرکن» درباره تجربه بازی در سریال‌ «یوسف پیامبر(ع)» صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم 2،  «مهوش صبرکن» بازیگر سینما ، تیاتر و تلویزیون ایران در یک مصاحبه جدید درباره تجربه حضور خود در سریال‌های پرمخاطب «یوسف پیامبر(ع)» سخن گفت.

«مهوش صبرکن» با اشاره به اینکه کرکتر «کاریماما» توسط نویسنده سریال «یوسف پیامبر(ع)» خلق شده بود، گفت: یکی از دشواری‌های این کرکتر این بود که مرحوم سلحشور نمی‌خواست از زبان بدن استفاده کنم و به من گفته شد که دست‌هایت را روی هم بگذار، همچنین کفش‌های مرا درآوردند تا قدم بلندتر از زلیخا نباشد. 

بانو صبرکن با بیان این موضوع که زنده یاد سلحشور معتقد بود «زلیخا» باید بیشتر دیده شود، گفت: با توجه به اینکه کرکتری را عهده دار بودم که باید همواره در کنار «زلیخا» بازی می کرد، به من گفتند اگر بازی توانمندتری ارائه بدهی، کرکتر «زلیخا» دیده نمی‌شود.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: با توجه به تجربه ای که طی 40 سال فعالیت در عرصه بازیگری کسب کردم، توانستم حس‌هایم را از طریق چهره ام به مخاطب منتقل کنم اما اگر اجازه می‌دادند که از زبان بدنم استفاده کنم، قطعاً بازی‌ام جذاب‌تر می‌شد.

بانو صبرکن درباره نقش آفرینی در کرکترهای مثبت و منفی به مهر گفت: معمولا کرکتر های منفی جای بازی بیشتری دارند البته من یک بازیگرم و هر نقشی که پیشنهاد شود و خوب باشد، بازی می‌کنم.

وی درخصوص جدیدترین فعالیت خود در تلویزیون بیان کرد: به تازگی سریال ۲۶ قسمتی به نام «دخترم نرگس» را تمام کرده‌ام که قرار است از رسانه ملی ایران نشر شود.

«مهوش صبرکن» زاده ۱۳۳۹  خورشیدی در شهر شیراز بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. 

وی از 17 سالگی در کنار همسرش «محمود پاک نیت» تیاتر کار می کرد و با بازی در سریال «پس از باران» بر سر زبان ها افتاد.

«پس از باران»، «یوسف پیامبر(ع)»، «تاوان» و «پشت کوه های بلند» از جمله سریال هایی است که با نقش آفرینی وی از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر شده است.

سریال های «بوی باران» و «آچمز» جدیدترین آثار تلویزیونی «مهوش صبرکن» می باشد که به تازگی از رسانه ملی به نشر رسید.

بیشتر بخوانید :

«مهوش صبرکن»: با پول، واسطه و چهره خوب نمی توان در دنیای بازیگری ماندگار شد

فلم - ماجراى خواستگارى و ازدواج «محمود پاک نيت» و «مهوش صبركن»

بازیگر «یوسف پیامبر» با همسرش در یک سریال جدید نقش بازی می کند

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر